Splošni pogoji poslovanja

  1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino dimniki-kamini.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina« ali »prodajalec«) upravlja SAVAL ALEŠ AVSENEK D.O.O. KRANJSKA CESTA 2, 4240 RADOVLJICA, matična št.: 6426786000, davčna št.:81241267.

S splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in  kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

  1. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje,da bodo uporabniku vselej na voljo:

– podatki o identiteti trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);

– kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte,  telefon, ipd.);

– informacije o bistvenih značilnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami;

– informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

– način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;

– informacije o načinu plačila;

– podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

– informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

– informacije o možnih načinih vračila izdelkov;

– informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.

3.Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini, se zaradi narave poslovanja preko spleta, pogosto in hitro spreminja in obnavlja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi je približno 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predviden rok dobave prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  1. OSEBNO V TRGOVINI KAMIN V RADOVLJICI
  2. PRI DOSTAVI KAMINOV IN ŠTEDILNIKOV NORDICA JE DOSTAVA BREZPLAČNA!
  3. PRI DOSTAVI OSTALIH KAMINOV IN ŠTEDILNIKOV je cena dostave  30€ + DDV
  4. PRI DOSTAVI VRTNIH KAMINOV ali KURIŠČA  je cena dostave 80€ + DDV
  5. PRI DOSTAVI DODATKOV VRTNIH KAMINOV je cena dostave 6€ + DDV
  6. PRI NAKUPU NAD 100,00€ in do teže 10 kg JE POŠTNINA BREZPLAČNA 
  7. PO POŠTNEM POVZETJU:
Paket do 10 kg 6,00 € + DDV
Paket 10-15 kg 8,25 € + DDV
Paket 15-20 kg 9,14 € + DDV
Paket 20-30 kg 11,50 € + DDV
Paket 30-40 kg 13,10 € + DDV
Paket 40-50 kg 15,02 € + DDV
Paleta od 50 do 250 kg 34,60 € + DDV
Paleta od 250 do 600 kg 53,34 € + DDV

Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo.

Pismonoša vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da ob poskusu vročitve paketa ne boste prisotni na tem naslovu, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na pošti.

4.Načini plačila

Prodajalec uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

* z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun prodajalca, po izdanem predračunu s pomočjo splošnega plačilnega naloga oz. univerzalnega plačilnega naloga ( UPN ) preko svoje spletne banke ali na vseh poštah in bankah.

Podatki za nakazilo preko TRR:

Predel PLAČNIK:

Ime in naslov: v polje se vpiše ime, priimek in naslov oz. naziv in sedež plačnika

Koda namena: CDMT-Plačilo blaga/izdelkov

Namen/rok plačila: Plačilo predračuna št.x (tukaj napišete številko vašega naročila, ki ga lahko vidite na predračunu)

Znesek: v polje se vpiše znesek predračuna

BIC banke prejemnika: GORESI2X

IBAN:SI56 07000-0001864236 (to je št. bančnega računa podjetja SAVAL ALEŠ AVSENEK D.O.O. odprt pri Gorenjski banki)

Referenca: SI 00 x (namesto x vpišete številko sklica spodaj na računu)

Naziv: SAVAL ALEŠ AVSENEK D.O.O.

Naslov: KRANJSKA CESTA 2

Kraj: 4240 Radovljica

5.Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo D.D.V. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega programa Saval na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, slednja je naveden v rubriki št. 3 oz. košarici/ Pregled košarice.

Pridružujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini dimniki-kamini.si, o čemer bomo kupca obvestili in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

6.Pravica do odstopa od nakupa,vračilo izdelkov

Potrošnik ima pravico, da v treh dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec obljubil ali kako drugače odstopajo od vaših zahtev lahko zahtevate zamenjavo artikla ali vračilo kupnine. Dolžni smo vam zagotoviti brezhibno delovanje kupljenega artikla v nasprotnem primeru zahtevajte popravilo ali zamenjavo z drugim enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo lahko zahtevate v treh dneh od nakupa.

Stroške vračila blaga (poštnine in transportne stroške) plača kupec. Podjetje ne sprejema nikakršnih odkupnih paketov ali pošiljk, razen, če je to predhodno dogovorjeno.

Za odstop od pogodbe potrošnik pošlje obvestilo o odstopu od pogodbe na e-naslov prodajalca: info@dimniki-kamini.si

Kupljene izdelke je potrebno prodajalcu vrniti najkasneje v roku 5-ih dni, od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je treba vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

Za vrnjene izdelke prodajalec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu, vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši prodajalec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Podjetje lahko prejeta plačila zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

7.Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini.

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Prodajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-dneh od prejema izdelka v popravilo oz. podano reklamacijo, sicer mora izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

8.Odgovornost

Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

9.Pritožbe,spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo s katero se v primeru težav uporabnik ( kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se lahko, v primeru težav, po pomoč obrne na tel. št.: 04 530 00 40. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@dimniki-kamini.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v treh delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu) kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in uporabnikom (kupcem), pristojno izključno krajevno stvarno sodišče v Kranju. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila iz mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Pogoji veljajo od 1.5.2017

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini!